Artykuł sponsorowany

Szkolenie od kuchni, czyli o cateringu w obiektach konferencyjnych

Szkolenie od kuchni, czyli o cateringu w obiektach konferencyjnych

Organizacja udanej imprezy biznesowej to prawdziwa sztuka. Dopracowanie wszystkich szczegółów, może nie graniczy z cudem, ale wymaga wielkiej skrupulatności. Jeśli pragniesz stworzyć wyjątkowy event, samo wynajęcie eleganckiej sali nie wystarczy. Na pewno nie możesz zapomnieć o wyśmienitych posiłkach oraz napojach dla uczestników. W niniejszych artykule, przybliżamy nieco temat cateringu w obiektach konferencyjnych.

Trudno sobie wyobrazić, że jakiekolwiek dłuższe wydarzenie ma odbyć się bez zaplanowanego wcześniej lunchu – gdy jesteśmy głodni, niezwykle ciężko nam się skupić. Nie będzie zaskoczeniem, że – tylko i aż – smaczne jedzenie oraz aromatyczna kawa, są w stanie podnieść wartość każdego spotkania. Dodadzą one energii do dalszej pracy, stworzą okazję do rozmów i doskonale poświadczą o gościnności przeprowadzającego szkolenie.

Sposób podania

Decydując się na skorzystanie z cateringu dedykowanego dla sal konferencyjnych, mamy do wyboru kilka możliwości. Pierwszą, która przychodzi do głowy, jest szwedzki stół – stosowana w hotelach i podczas wszelkiego rodzaju przyjęć, wszystkim znana forma poczęstunku. Jej przeciwieństwem będą gotowe potrawy, serwowane bezpośrednio do miejsc, w których siedzą goście – tradycyjne restauracyjne rozwiązanie.

Rozważając drugą opcję, warto mieć wpływ na sposób podania posiłków. Zamówiony wcześniej obiad, może trafić na porcelanową zastawę, a także jednorazowe (plastikowe, styropianowe, bądź tekturowe) lunchboksy. Choć może nie jest to zbyt wyszukany sposób prezentacji obiadu, owe pudełka da się w nieszablonowy sposób ozdobić. Dodanie logo imprezy lub organizatora, będzie pewnym urozmaiceniem. Wtedy wypada też w miejsce sztućców wykonanych z tworzywa sztucznego, dostarczyć klasyczne, metalowe.

Przemyślane menu

Nie należy zapominać, że menu musi być dobrze dostosowane do wymagań uczestników. Większość firm, zajmujących się gastronomią omawianego typu, umożliwiają zamówienie dań wegetariańskich, wegańskich a także bezglutenowych. O ile to możliwe, przygotowując się do szkolenia, powinniśmy zorientować się w gustach uczestników – wystarczy pytanie zadane telefonicznie, mailowo lub przekazane w formularzu rejestracyjnym.

Rzut okiem na agendę imprezy wystarczy, by ocenić ilość przerw, jakich będą potrzebowali nasi goście. Warto robić najmniej 10-minutowe pauzy kawowe, co każde półtora godziny – to czas także, na rozprostowanie kości, wizytę w toalecie, ewentualnie na papierosa. Jeśli spotkanie zaplanowane jest na co najmniej 5 godzin, wtedy większy posiłek jest, właściwie obowiązkowy. Niezależnie jednak od całkowitego czasu trwania, warto zadbać o słodki poczęstunek. Wskazane będą owoce, rogaliki, różnego rodzaju ciasta, w tym również zdrowsze propozycje, na bazie mąki owsianej i miodu.

Zaproszenie do stołu

W zależności od wielkości samego obiektu, możemy ustalić różne miejsca serwowania poczęstunku. Najprościej, będzie kawę i ciastka ustawić na kilku stołach pod ścianą, zaś gorące danie podać zwyczajnie do stolików. Jeśli jednak dysponujemy jeszcze jednym pomieszczeniem, bardziej elegancko wypadnie, przeniesienie konsumpcji właśnie tam. W tym celu, tak samo świetnie sprawdzi się foyer, doskonałe także do spotkań networkingowych. Jeśli konferencja odbywa się w hotelu, naturalnym posunięciem będzie zaproszenie gości do dedykowanej restauracji.

Obiekt konferencyjny, który zajmie się wszystkim

Często organizatorom z pomocą przychodzą właściciele ośrodków szkoleniowych, którzy wezmą na siebie przygotowanie cateringu. Jednym z takich obiektów, jest niezwykle doświadczone w tym temacie, warszawskie Centrum Konferencyjne AS-BUD. Zapewniając pełną obsługę gastronomiczną, serwis kawowy oraz, oczywiście, przestronną i elegancką przestrzeń, wspomniany obiekt w sposób kompleksowy i profesjonalny, zajmie się tworzeniem wydarzenia, które doskonale zapamiętają nasi goście.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.