Artykuł sponsorowany

Jakie możliwości dają bazy danych konsumentów?

Jakie możliwości dają bazy danych konsumentów?

Udana współpraca biznesowa rozpoczyna się od pierwszego kontaktu. Ale skąd wiadomo, z kim właściwie się kontaktować, skoro konkurencja na rynku jest tak silna? W różnych sektorach działa dziś wiele renomowanych i polecanych przedsiębiorstw. Największym wyzwaniem jest jednak dotarcie z ofertą do większości z nich. Z myślą o takich potrzebach tworzone są bazy danych B2B. Czemu warto w nie zainwestować?

W jaki sposób baza danych pozwala dotrzeć do grupy docelowej?

Dostęp do bazy danych firm to podstawowy krok w dziedzinie skutecznych kampanii. Istnieją dziś marki, które specjalizują się w ich sprzedaży. Nie ma natomiast jednej „uniwersalnej” bazy. Konkretne rekordy prawie zawsze są profilowane pod kątem grupy docelowej.

W zależności od wybranego zbioru zakres parametrów targetowania może się różnić. Zatem liczy się ich odpowiednie ustalenie.

Przykładowo, jeśli jesteś przedstawicielem branży fotowoltaicznej, to na pewno interesują Cię konkretni klienci. Tacy, którzy będą potencjalnie najbardziej zainteresowani inwestycją
w panele słoneczne.

Przykładowe parametry doboru to na przykład:

  • branża (kody PKD),
  • rodzaj i forma prawna działalności (JDG, spółka itd.),
  • lokalizacja,
  • rok założenia,
  • obrót roczny,
  • wielkość zatrudnienia.

Czy opłaca się inwestować w bazy danych B2B?

Niezależnie od tego, jaki sposób komunikacji z klientami wybierzesz, baza danych to podstawa. Kolejnym krokiem będzie na przykład kontakt telefoniczny, wysyłanie e-maili, rozbudowane kampanie SMS i MMS czy social media.

Każdego przedsiębiorcę interesują tylko takie inwestycje, które będą opłacalne i zwrócą się z naddatkiem. Z dużym prawdopodobieństwem będzie tak właśnie w przypadku inwestycji w bazy danych B2B.

Wybierając kompleksowe usługi firm dostarczających bazy danych, możesz otrzymać w pakiecie zarówno informacje o grupie docelowej, jak i efektywnie do nich dotrzeć. 

Jakie usługi sprzedaży baz danych wybrać?

Ważne, by wybrać takiego usługodawcę, który w dziedzinie marketingu może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.  

Dobrym przykładem jest TARGET MEDIA. To firma, w której możesz zamówić takie bazy danych, które będą najlepiej dopasowane do profilu Twojej działalności. Daje na to 100-procentową gwarancję.

Zbiory danych biznesowych, którymi dysponuje TARGET MEDIA, liczą ponad 2,7 miliona rekordów. Przedsiębiorstwo ma rozbudowaną ofertę różnych typów baz, w tym takie, które pozwalają skontaktować się z osobami najbardziej decyzyjnymi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.