Grafika okienna - doskonała reklama dla handlu i usług
Reklama wizualna w przestrzeni publicznej
Osiedlowy sklep spożywczy czy lokalny zakład fryzjerski nie potrzebuje reklamy w Internecie. Jeżeli nie prowadzisz sprzedaży wysyłkowej swoich produktów i nie świadczysz usług na odległość, najważniejszą grupę potencjalnych klientów stanowią dla ciebie osoby, które już są w pobliżu. Twoim zadaniem jest przykucie ich uwagi i zachęcenie do odwiedzenia twojego lokalu. Jak tego dokonać? Przede wszystkim, musisz dać się zauważyć. Jeżeli twój sklep czy lokal usługowy nie będzie dobrze oznaczony, nikt do niego nie wejdzie. Dlatego grafika okienna, potykacze, szyldy i banery okazują się najlepszymi nośnikami reklamy dla handlu i usług. Ważne jest, by były estetycznie wykonane i dobrze umiejscowione – klient nie może mieć wątpliwości, gdzie powinien skierować swoje kroki.Oklejanie witryn – wachlarz możliwości
Witryna sklepowa stanowi doskonałą, bo bardzo dużą i całkowicie darmową przestrzeń dla twojej reklamy. Umieszczając w niej atrakcyjną grafikę, pełną kolorów i zachęcających treści, na pewno zyskasz zainteresowanie przechodniów, a stąd tylko krok do udanej sprzedaży. Nowoczesne grafiki okienne w niczym nie przypominają rozwiązań sprzed kilkunastu lat. Przygotowując taką reklamę dzisiaj, musisz być świadom rosnących oczekiwań klientów, którzy nie zadowolą się ręcznie wyciętymi literami z kolorowego papieru. Reklama w twojej witrynie musi być naprawdę estetyczna i profesjonalna, ponieważ właśnie takich pięknych produktów i fachowych usług oczekują dzisiejsi konsumenci. Możliwości profesjonalnego oklejania witryn sklepowych jest bardzo wiele. Reklamy tego typu tworzy się z wykorzystaniem folii samoprzylepnych o różnych właściwościach, dzięki czemu można też uzyskać rozmaite efekty. Drukarnia wielkoformatowa ADVMEDIA wykonuje zamówienia na reklamy na wszystkich rodzajach folii samoprzylepnej, od podstawowych folii monomerycznych, przez polimerowe, po wysokoelastyczne folie wylewane. W zależności od potrzeb danego lokalu, grafika może pokrywać całe okno lub jedynie jego fragment. Wielkoformatowe, kolorowe grafiki na całą witrynę mogą być w pełni kryjące albo zapobiegać jedynie możliwości zaglądania do środka (jest to wymóg np. w salonach gier). Folie typu One Way Vision są jednostronnie kryjące – przechodzień z ulicy widzi tylko reklamę, ale ze środka można zerkać na zewnątrz, dostaje się tu także światło słoneczne.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana