Gadżet reklamowy jako prezent dla klienta i kontrahenta
Rodzaje gadżetów reklamowych
Zanim powiemy sobie o tym, jakie gadżety będą dobre dla klienta, a jakie dla kontrahenta, trzeba powiedzieć, o jakich gadżetach reklamowych w ogóle mowa. Gadżetami mogą być: długopisy, kubki, smycze czy koszulki z nadrukowanym logo firmy, które może być wzbogacone o motto lub chwytliwe hasło reklamowe. W przypadku przedmiotów wystawianych na działanie środków myjących i piorących – kubków i koszulek – warto przypilnować jakości wykonania. Zrobisz to, zlecając wykonanie gadżetów odpowiedniej firmie. Ciekawym rozwiązaniem, które oferują dobre zakłady jest haft komputerowy. Dzięki metodzie wyszycia logo lub hasła reklamowego na odzieży, otrzymasz ciekawy efekt, o wysokiej odporności na uszkodzenia i spieranie. Atutem gadżetów reklamowych jest stosunkowo niska cena ich pozyskania, która może się wielokrotnie zwrócić.Gadżety dobre dla klienta
To, które gadżety wybierzesz na prezent dla klienta, zależy od jego i Twojej działalności.Skutecznym gadżetem są długopisy reklamowe, które wędrują z klientem dalej w świat – informuje ekspert z firmy Zeus Group – Długopisy często są przekazywane z rąk do rąk, dzięki czemu nie tylko ten jeden klient będzie widział logo firmy.Jeśli będziesz chciał podarować Klientowi koszulkę reklamową, warto aby była dobrej jakości i ciekawie wykonana. Celem podarunku jest reklama, a nie tylko budowanie dobrej relacji z klientem. Ważne, aby klient chciał używać otrzymanego gadżetu i tym samym poprawiał widoczność firmy. Najłatwiej to osiągniesz, podarowując smycz z logo firmy. Na smyczy możesz swobodnie umieszczać informacje o firmie, a i tak z dużym prawdopodobieństwem klient jej użyje.
Gadżety dobre dla kontrahenta
Jeśli jesteś producentem produktów sprzedawanych w innych miejscach, masz świetną możliwość promocji. Wystarczy, że podarujesz kontrahentowi odzież roboczą z logo Twojej firmy. Pracownicy sklepu mogą w niej obsługiwać swoich klientów. Będzie im zależało na promocji marki oferowanego przez nich asortymentu. Odzież reklamową możesz podarować właściwie każdemu kontrahentowi, który pracuje z pomocą Twoich wyrobów. Podarowanie pozostałych gadżetów również będzie strzałem w dziesiątkę. Możesz pójść w tym o krok dalej i podarować kontrahentowi zestaw gadżetów, które on z kolei może podarować swoim klientom. Twój partner w biznesie skorzysta z reguły wzajemności, która mówi, że klient obdarowany będzie chciał się odwdzięczyć, np. skorzystaniem z usług. Kontrahent otrzyma to od Ciebie za darmo, a Ty zaś zapewnisz sobie grono nowych klientów, którzy zainteresują się logo na gadżetach.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana