Dlaczego warto zdecydować się na wydruk teczek firmowych?
Pierwsze wrażenie robimy tylko raz
Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że pierwsze wrażenie robimy tylko raz – jeśli będzie ono negatywnie, trudno będzie zmienić nastawienie klienta do naszej firmy. Wyobraźmy sobie, że wybieramy się do salonu samochodowego, żeby wybrać wymarzone cztery kółka, na które odkładaliśmy pieniądze przez kilka lat. To dla nas duży wydatek i bardzo ważny zakup. Oglądamy wybrany model samochodu, przedstawiciel handlowy nam w tym towarzyszy, ale nie dopytuje, jakie są nasze oczekiwania – finalnie prosimy go o przygotowanie wyceny i dostajemy... pomiętoszony wydruk, po którym widać, że w salonowej drukarce zaczyna brakować tuszu. Jakie to robi na nas wrażenie? Czy zdecydujemy się wydać duże pieniądze na produkt, który został nam „zareklamowany” w taki sposób? Zupełnie inna byłaby nasza reakcja na wizytę w salonie, gdyby przedstawiciel przywitał nas serdecznie, zaproponował coś do picia, dopytał, czego oczekujemy od auta, które zamierzamy kupić, a wycenę otrzymalibyśmy wydrukowaną na kolorowo, przejrzyście, w solidnej, firmowej teczce. Zrobi to na nas dobre pierwsze wrażenie i po powrocie do domu chętnie raz jeszcze zajrzymy do naszej wyceny, wciąż rozważając możliwość zakupu danego auta.Zgrany pakiet materiałów reklamowych
Najlepsze wrażenie na klientach robią zgrane pakiety materiałów reklamowych. Każda firma powinna budować swój wiarygodny i profesjonalny wizerunek. Nie będziemy oczywiście przekonywać właściciela osiedlowego sklepu z warzywami, by zachęcał mieszkańców do zakupów, rozdając firmowe teczki, czy notesy. Jednak już dla właściciela osiedlowego salonu kosmetycznego takie rozwiązanie będzie dobre – mówi nam przedstawiciel Drukarni Urdruk z Oleśnicy.Klientka na pewno chętnie przejrzy firmową teczkę salonu kosmetycznego, która będzie zawierała ciekawy katalog z opisem poszczególnych zabiegów. Zachowa ją i wróci na kolejną wizytę. Wydruk firmowych teczek nie jest bardzo dużą inwestycją, za to jest naprawdę skuteczną reklamą, zwłaszcza dla firm, które przekazują swoim klientom inne papierowe materiały reklamowe, katalogi, wyceny, czy inne dokumenty. Spakowane w teczkę papiery to zgrany pakiet materiałów reklamowych.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana